Magyar English

Cégismertető

Kiállítás-kivitelezésre szakosodott cégünk 1986-ban alakult. Eszközkészletünk, gépparkunk, telephelyünk folyamatos fejlesztésének köszönhetően kapacitásunk ma kb. 5000 m2 SYMA típusú installációs rendszer. Ez lehetővé teszi számunkra mind nagyméretű egységstandos kiállítások és vásárok kivitelezését, mind egyedi jellegű szakkiállítási standok építését.  

1986-ban két - korábban már hosszú ideje a kiállítási szakmában tapasztalatokat szerző – vállalkozó kedvű fiatal arra az elhatározásra jut, hogy önálló céget alapít. A rendszerváltás körüli gazdasági környezet változása lehetővé tette, egy olyan cég felépítését, ami azzal a szándékkal lépett a piacra, hogy minél inkább kiszolgálja és megfeleljen a folyamatosan változó igényeknek.

Orbit

Kezdetben a cég Gazdasági Munkaközösségként működik, utalva ezzel arra, hogy a cég jövőjét egy összetartó, profi, jó hangulatban együtt dolgozó közösségként képzelik el, amely közösségnek egy főnöke van: a mindenkori Megrendelő. 

A cég a ’90-es évek elején megbízást kapott a Bőr- és Cipőipari Egyesülés szervezésében megrendezésre kerülő rendezvények kivitelezési munkáira. A kezdetekben még néhány szállodai szobában megrendezett rendezvény, dinamikusan fejlődő rendezvénnyé vált, évről évre egyre és egyre nagyobb kivitelezési igénnyel. Ezzel a növekvő igénnyel lépést tartva bővítette a cég az installációs készleteit, míg nem már egyidejűleg 5000 m2 egységstandos kiállítás megépítésére lett képes. A fejlődést fokozta, hogy az évente kétszer, több ezer négyzetméteres Bőr- és Cipő rendezvények mellett sikerült elnyeri, a Nemzetközi Divatintézet gondozásában szerveződő Nemzetközi Divatnapok kivitelezési munkáit. Az említett rendezvények mellett a ’90-es évek második felétől olyan nagy volumenű rendezvényeken jeleskedhettünk mint (a teljesség igénye nélkül) a soproni faipari kiállítás a LignoNovum, az 1999-ben induló Felsőoktatási Börze (későbbi Educatio), a Budapesti Sportcsarnokban helyet kapó karácsonyi vásár. Ezen rendezvények igényeivel folyamatos lépést tartva bővült a cég kapacitása évről évre.

Fontos mérföldkő volt a társaság életében a Budapesti Sportcsarnok 1999 decemberében történő leégése, ahol több ezer négyzetméternyi installációs anyag veszett kárba. Mivel 2000 tavaszára már több nagy rendezvény építésére, bontására volt élő szerződés, ezért az installációs elemek jelentős részét újra kellett gyártani néhány hét alatt. Természetesen ez az alapanyag beszerzésen túl, gyártó kapacitás bővítését is jelentette, azaz jelentős további beruházásra volt szükség a talpon maradás érdekében. Ekkor kerülnek kialakításra, a ma is üzemelő lapszabász, élkezelő, alumínium megmunkáló műhelyek. Ezzel sikerült 2000 tavaszára újra szervezni a kapacitást, és már új cégformában, Korlátolt Felelősségű Társaságként készülhetünk fel a 2000-es év tavaszi időszakára.

Az ezredforduló más változást is hozott a cég életében, egy 1999 évi döntés eredményeként  - kiállítási szakmában elsőként - bevezetésre kerül az azóta is sikeresen üzemeltetett  EN ISO 9001:2000 minőségügyi szabványrendszer, melynek folyományaként 2003-ban a cég felkerült a Közbeszerzések Tanácsa Által Minősített Ajánlattevők Jegyzékére.

Profilok

A hatékonyság növelésének érdekében jelentős, és azóta is folyamatos belső fejlesztéseket végzünk számítástechnikai területen is, ami nem csak naprakész hardware-eket jelent, hanem olyan fejlesztések is, mint az Autocad-re, Microsoft Office-ra lisp, VBA programnyelven íródott, napi rutinokat meggyorsító programfejlesztések. Ezen fejlesztések segítségével – a kor kihívásainak eleget téve – ma már webböngészőn keresztül is képesek vagyunk elérhetővé tenni a tervek 3D-s modelljét. A magas szakmai színvonalú műszaki dokumentáció elkészítését fotorealisztikus látványtervekkel (akár animálva) tudjuk kiegészíteni.

Az elmúlt években sikeresen fejlesztettük a kiállítási szakmában mind inkább elengedhetetlen dekor üzletágat. Ennek köszönhetően ma már egy dekorfóliából vágott grafika, nyomtatott vinyl fólia megjelenítése egy-egy standon saját erőből megoldott. Alvállalkozók bevonásával képesek vagyunk világító, textil hatású felületek megjelenítésére is.

Amire igazán büszkék lehetünk, hogy mindezt kizárólag hazai tőkéből valósítottuk meg.

Minőségpolitikánk

Víziónk: A FENYVES KFT. legyen/maradjon egyike a kiállítás-kivitelező piacon vezető cégeknek.

Célunk, hogy tovább növeljük piaci szerepünket, mint kivitelezők jelen legyünk nemcsak a fővárosi, hanem a vidéki kiállításokon is. Megrendelőinkkel együttműködve, érdekeiket szem előtt tartva fokozzuk munkánk minőségét és eredményességét.

Alapelvünk a gyorsaság és rugalmasság magas minőségi színvonallal párosulva. Kapacitásunk lehetővé teszi, hogy rövid idő, akár egy nap alatt is, igen nagy mennyiségben, jó állapotú, folyamatosan karbantartott installációból tudjuk a kiállítók egyedi igényeit is kielégíteni. Ügyfél-centrikus hozzáállásunk, munkatársaink felkészültsége és kreativitása biztosítja, hogy partnereink különleges elképzeléseit órákon belül formába öntjük és megtaláljuk a legjobb megoldást azok megvalósítására.

Profilok

Törekszünk arra, hogy alvállalkozóinkkal, kivitelező partnereinkkel hosszú távú kapcsolatot építsünk ki. Kiváló minőségű, gyors számítógépes hálózatunk, munkatársaink szaktudása az alapja annak, hogy a kiállító által megálmodott pavilonokat, azok elhelyezkedését, struktúráját színesben, nyomtatva akár A0 méretű látvány-terveken jelenítsük meg.

Missziónk: Megbízhatóan, naprakészen.

A már meglévő több évtizedes tudásbázisra építve, folyamatos képzéssel, technológiai fejlesztéssel, okosan szabályozott folyamatokkal, precíz munkavégzéssel a Fenyves Kft. feladatának tekinti, hogy szolgáltatásával minden tekintetben megfeleljen ügyfelei elvárásainak. Feladatát minőségi módon ellátó szolgáltatást nyújtson a kiállítások, rendezvények installációs munkák komplex lebonyolításában, az igények felmérésétől/befogadásától, a tervezés-egyeztetés- árkalkuláció, szerződéskötés, előkészítés - gyártás, szállítás-kivitelezés, üzemeltetetésen át akár az extra igények-garancia, bontás, raktározás, karbantartás véghezvitelében. Megbízhatóságunkat és szakmai tapasztalatunkat ügyfeleink megrendelési igazolják.

Ennek érdekében vezettük be és tartjuk fenn minőségirányítási rendszerünket, melynek alapja az ISO 9001:2015 nemzetközi szabvány követelményeinek való megfelelés, melynek folyamatos fejlesztéséről, felülvizsgálatáról rendszeresen gondoskodunk. Minőségcéljainkat rendszeresen és dokumentáltan felülvizsgáljuk és a rendszer működtetésével biztosítjuk a vállalat

  • ügyfeleinek maximális kiszolgálást,
  • partnereinek megbízható üzleti társat,
  • tulajdonosoknak megfelelő profitot,
  • a vezető stratégiájának megvalósítását,

Az érdekelt felek igényeit folyamatosan figyelemmel kísérjük és rendszeresen felülvizsgáljuk és a maradéktalan elégedettségük érdekében szolgáltatási folyamatainkat fejlesztjük. Az elérhető legjobb és legtöbb tapasztalattal rendelkező munkatársakat alkalmazzuk, akiknek képzéséről folyamatosan gondoskodunk. Munkánk során a szolgáltatókat és az alvállalkozóinkat is a szerint választjuk, hogy megfelelő szintű terméket és a hozzá kapcsolt szolgáltatásokat tudjanak nyújtani, ami által az ügyfeleink igényeit teljes mértékben kiszolgáljuk. A dokumentált adatok tárolására és kommunikációjára cégünk komplex projekt menedzsment rendszert alkalmaz. Adatvédelemre és információbiztonságra megkülönböztetett figyelmet fordítunk. Működésünkkel kapcsolatos jogszabályokat folyamatosan figyeljük és rendszeresen felülvizsgáljuk, belső folyamatainkat eszerint alakítjuk ki.

A vezetés biztosítja, hogy minden munkatárs és alvállalkozó megismerje a cég minőségpolitikáját, a minőségirányítási rendszer alapvető céljait, felépítését, működési előírásait, ugyanakkor a szükséges feltételek biztosítása mellett elvárja, hogy a munkatársak felelősen alkalmazzák azt a napi gyakorlatban a szervezet minden szintjén.